17/12/07

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΕΤΡΑΚΗΣ

Γεννήθηκε στην Αθήνα. Σπούδασε θέατρο στη Σχολή Βεάκη και αποφοίτησε με άριστα. Έχει κάνει μεταπτυχιακό (musical theatre) στη Νέα Υόρκη ως υπότροφος του Ιδρύματος Fulbright.

Σημαντικούς σταθμούς στην πορεία του ως τώρα αποτελούν:
Η συνεργασία του με την ομάδα «Χορικά» της Ζουζούς Νικολούδη στα έργα «Ιχνευτές Σάτυροι» του Σοφοκλή (Σειληνός) και «Τρωάδες» του Ευριπίδη (Ποσειδών), η συμμετοχή του ως σολίστ στη συμπαραγωγή της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, του Κ.Θ.Β.Ε. και του Δ.Π.Θ. Βέροιας, «Follow the Fellow Who Follows a Dream» και η συμμετοχή του στην οπερέτα «Οι Απάχηδες των Αθηνών» του Ν. Χατζηαποστόλου (Κλέων) στην Εθνική Λυρική Σκηνή.
Το 2001 αποτέλεσε ορόσημο για εκείνον, καθώς του δόθηκε η ευκαιρία να ταξιδέψει στη Νέα Υόρκη με υποτροφία του Ιδρύματος Fulbright και να εμβαθύνει στο αγαπημένο του θεατρικό είδος, το musical. Κατά τη διετή παραμονή του στις Η.Π.Α., έλαβε μέρος στις παραστάσεις «Copacabana, the musical» (Rico), «Some Enchanted Evening» των Rodgers & Hammerstein και «Camelot» (Lancelot).

Επιστρέφοντας στην Ελλάδα, συμμετείχε στο μιούζικαλ για παιδιά «Νυχτερινές Πτήσεις», «Μια φορά κι έναν καιρό ήταν ένας Μικρός Πρίγκηπας...» σε μουσική Τάση Χριστογιαννόπουλου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, στην παράσταση «Frankenstein Rediculus» (Φάντασμα της Όπερας) στο «Νέο Ριάλτο», «Πυρετός το Σαββατόβραδο» (DJ Monty) στο «Βέμπο», «Ερωτικά Παιχνίδια» (Μάριο) στο «Παρκ», «Funny» ('Εντυ) στο «Ιλίσια-Ντενίση», «Μήδεια» του Μποστ (Ευριπίδης), περιοδεία 2007.
Έχει συνεργαστεί επίσης σε μουσικές παραστάσεις και συναυλίες με τη Μαρινέλλα, τον Τάκη Ζαχαράτο, τη Νίνα Λοτσάρη κ.α.

Έχει πραγματώσει προσωπικές συναυλίες σε Ελλάδα και Αμερική. Το 2005 είχε την τιμή να κληθεί από την Α.Υ. Πριγκίπισσα Αικατερίνη της Γιουγκοσλαβίας, για να τραγουδήσει στο γκαλά του ιδρύματος Lifeline, που τελεί υπό την αιγίδα της.

Στην τηλεόραση έχει εμφανιστεί στις σειρές: «Τα παιδιά της γειτονιάς» (Ετ1), «Τζένη κι Ευανθία» (Alpha), «Μαρία, η άσχημη» (Mega).

8 σχόλια:

Μαριος είπε...

ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΣΑΣ ΕΙΜΑΙ ΦΑΝΑΤΙΚΗ ΣΤΗ ΘΑΥΜΑΤΡΙΑΣΑΣ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΝΕΤΑΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΑΣ

love είπε...

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ,ΜΕ ΛΕΝΕ ΑΝΤΑ.ΕΙΜΑΙ ΦΑΝΑΤΙΚΗ ΘΑΥΜΑΣΤΡΙΑ ΣΟΥ.!!!ΔΕΝ ΧΑΝΩ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ.ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΣΟΥ.ΤΟ ΑΞΙΖΕΙΣ.!!!

Chrisi_swordofblueroses είπε...

Παναγιώτη να έχεις ότι καλύτερο επιθυμείς στη ζωή σου. Είμαι φανατική θαυμάστριά σου και νιώθω ιδιαιτέρως τυχερή που παρακολουθώ παραστάσεις σου και τηλεοπτικές σειρές, δίνεις πολύ φώς στη καρδιά μας και στη ψυχή μας.
Σε ευχαριστώ να σε έχει ο Θεός πάντα καλά :)

Trelara15 Vote Me Covergirl είπε...

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΜΟΥ ΕΙΣΑΙ ΕΝΑΣ ΕΞΑΙΡΕΤΟΣ ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΑ ΥΠΟΚΡΗΤΙΚΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΜΟΥ...ΕΓΩ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΟΥ ΤΟ ΕΧΩ ΣΤΕΓΑΣΕΙ ΣΤΗΝ ΥΠΟΚΡΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΩ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΗΘΟΠΟΙΟΥΣ...ΕΙΣΑΙ ΤΕΛΕΙΟΣ ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΦΩΤΙΖΕΙΣ ΤΙΣ ΨΥΧΕΣ ΜΕ ΤΟ ΑΤΕΛΙΩΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΣΟΥ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΝΙΩΘΟΥΜΕ ΤΟΣΟ ΚΟΝΤΑ ΣΟΥ...ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΩ ΤΟΝ ΘΑΥΜΑΣΜΟ ΜΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΣΟΥ...ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΣΕΙΡΑΣ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΚΑΝΕΙΣ ΤΩΡΑ (ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΕΔΕΜ) ΝΑ ΤΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΝΟΡΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΤΕ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΤΑΙΡΙΑΣΤΟ ΖΕΥΓΑΡΙ!!!

nauarxoukos είπε...

ΚΥΡΙΕ ΠΕΤΡΑΚΗ ΕΙΜΑΙ ΦΑΝΑΤΙΚΗ ΘΑΥΑΣΤΡΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΣΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΕΔΕΜ!2 ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΧΑΣΕΙ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ!ΕΙΣΤΕ ΠΟΛΥ ΤΑΙΡΙΑΣΤΟ ΖΕΥΓΑΡΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΔΡΑΚΟΥΛΑΚΗ!!ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΣΤΕ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΒΕΝΤΕΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΕΡΣΥ ΣΤΟ FLOSH ROAYAL!ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΤΕ!

elpida είπε...

Eisai to pio gluko mamouni ths Ellhnikhs tv kai oxi MONO.MPRABO glukoulini MAS

elpida είπε...

AAA re mourgo mexri kai h kurAthina se xazeuei kai th mourmouraei o mparmpaGiwrghis.Eisai ASTERI makari oTHEOS nane panta konta sou kai na sou dinei dunamh na mas kaneis na gelame,na kleme panta me auto to monadiko tropo pou exeis.FILAKIA POLLA ELPIDA

DIMITRA είπε...

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΜΟΥ ΕΙΣΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑΑΑΑ ΕΙΣΑΙ ΘΕΟΣ ΑΛΛΑ ΤΙ ΜΥΣΤΙΚΑ ΗΤΑΝ ΑΥΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑ